FANDOM

Ale kino+ Edytuj

IMG 9810
IMG 9811

Ale Kino+ to kanał filmowy platformy NC+. Dostępny jest na satelicie w NC+ I w sieciach kablowych. Kanał nadaje w HD,SD

CZESTOTLIWOSC NA SATELICIE : 11411.H (Provider NC+)

IMG 9812
IMG 9815

MiniMini+ Edytuj

IMG 9816

MiniMini+ - kanał dla młodszych dzieci w wieku przedszkolnym. Zawiera bajki pozbawione przemocy i treści seksualnych. Zawiera rozrywkę dla przedszkolaków, która zawiera treści odpowiednie dla dzieci i do rozwoju dziecka. Polecany przez mamy dla maluchów.

IMG 9818

Czestotliwosc na satelicie : 11.278V (Provider NC+)

IMG 9817

Teletoon+ Edytuj

IMG 9819
IMG 9820

teleTOON+ to świat niekończącej sie zabawy! Poznajemy świat, bajki, kreskówki, gry, przyjaciol i odkrywamy przygody! Rozrywka bezpieczna dla dzieci w wieku szkolnym (7-16 lat) Zero przemocy, same dopasowane treści w nowej telewizji! Kanał zawiera kreskówki z dawnego Zig Zapa. W tym kanale można znalezc wiele seriali polecanych przez starszych widzów, starannie dobranych w każdym pasmie. Nie zabraknie tu programów autorskich (Teletoon+ Play, Teletoon+ Sport, Teletoon+ Gry, Zwierzakowo, Triki Tiki, Radiowezel 13 i pol) oraz kreskówek.

IMG 9821

Częstotliwość na satelicie: 11411 H (Provider NC+)

Planete+ Edytuj

IMG 9822
IMG 9823

PLANETE+ HD to telewizja edukacyjno-poznawcza! W nauce zawsze nie zabraknie przemocy ! Odkrywamy pasje, planety, kontynenty, akcje, fascynujace odkrycia.

Kuchnia+ Edytuj

IMG 9824

KUCHNIA+ to telewizja kulinarna! Ktoś czegos lubi szukać w lodowce, upiec ciasto, zaprosić na obiad, znaleźć przepis na np. gulasz, zupy, frytki belgijskie, wiele pomysłów wypelnia ten kanał atrakcyjnymi poradnikami kulinarnymi.

DOMO+ Edytuj

IMG 9826

DOMO+ to telewizja dla domu. Zawsze każdy w tym kanale znajdzie poradnik domowy, budowę domu, ogrodu, lub innego budynku. W Domo+ nie zabraknie programów budowniczych, rolniczych oraz ogrodniczych.

nSport+ Edytuj

NsPOrt

nSPORT HD to kanał sportowy dla miłośników dobrego sportu, meczu, lig mistrzów, goli, wyników sportowych, wydarzeń sportowych oraz wielu innych.

Kanały satelickie:

NSport 36

nSport 37

IMG 9827

Autorska paczka Canal+ Edytuj

IMG 9828
IMG 7679

CANAL+ HD to luksusowy kanał Premium.

CANAL+ 1 HD to kanal dla spóźniających sie na program bez dekodera z nagrywarką cyfrową. Kanał z przesunięciem czasowym.

CANAL+ FAMILY HD to rodzinna telewizja! Rozrywka dla całej rodziny!

CANAL+ FILM HD to kanał filmowy! Puszcza filmy dostępne 24h.

CANAL+ SERIALE HD to świat seriali z CANAL+!

CANAL+ DISCOVERY HD to świat rozrywki z Discovery!

CANAL+ SPORT HD X2 to kanały sportowe!

CANAL+ NOW to kanal 38 dostępny tylko w NC+!