FANDOM

glądasz programy w jakości HD oraz masz wygodny przewodnik po kanałach. Co, gdzie i kiedy nawet z 7-dniowym wyprzedzeniem.

Dekoder-HD-27-02-2013.png

BOX+ HD

Oglądasz wybrane programy w jakości HD, słuchasz świetnej muzyki, przeglądasz popularne serwisy internetowe i zawsze jesteś na czasie. Dekoder HD dostępny jest w ofercie platformy nc+, w usłudze Multiroom Standard HD jako urządzenie dodatkowe.

HIGH DEFINITIONEdytuj

Dzięki jakości HD (High Definition) obraz nabiera wyrazu, kolory intensywności, a Ty sam dostrzegasz jeszcze więcej szczegółów. Już teraz możesz oglądać wybrane programy w jakości HD i docenić wszystkie możliwości, jakie daje jakość High Definition.

RADIO INTERNETOWE RADIO+Edytuj

To ponad 400 internetowych stacji radiowych. Możesz słuchać muzyki popularnej, klasycznej, jazzu czy rocka i cieszyć się niepowtarzalnym dźwiękiem.

PRZEWODNIK PO KANAŁACH EPG+Edytuj

Używaj prostego, elektronicznego przewodnika po programach. Dzięki EPG+, sprawdzisz informacje na temat wybranego filmu lub serialu. 

NIEKODOWANE BEZPŁATNE KANAŁY SATELITARNEEdytuj

W ofercie jest ponad 350 kanałów FTA z Hot Bird, w tym kanał Arte HD, oraz ponad 130 z satelity Astra.

PORTAL+Edytuj

Masz dostęp do wybranych serwisów internetowych, na ekranie swojego telewizora. Wystarczy, że podłączysz dekoder do Internetu. 

3D READY - ODBIÓR PROGRAMÓW TRÓJWYMIAROWYCHEdytuj

Możliwość odbioru wybranych programów w technologii 3D Ready.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki