FANDOM

Oglądasz programy w jakości HD oraz masz wygodny przewodnik po kanałach. Do tego cyfrowa telewizja naziemna*.

HD-PVR-ready-27-02-2013.png

BOX +

Oglądasz wybrane programy w jakości HD, masz możliwość podłączenia zewnętrznego dysku twardego USB, słuchasz świetnej muzyki, przeglądasz popularne serwisy internetowe i zawsze jesteś na czasie. Wystarczy, że podłączysz go do anteny naziemnej i możesz oglądać cyfrową telewizję naziemną DVB-T. Dekoder BOX+, w usłudze Multiroom Premium HD, jest urządzeniem dodatkowym, na którym masz dostęp do wypożyczalni filmów i listy nagrań.

  • w zależności od modelu

HIGH DEFINITIONEdytuj

Dzięki jakości HD (High Definition) obraz nabiera wyrazu, kolory intensywności, a Ty sam dostrzegasz jeszcze więcej szczegółów. Już teraz możesz oglądać wybrane programy w jakości HD i docenić wszystkie możliwości, jakie daje jakość High Definition.

NAGRYWANIE NA ZEWNĘTRZNY DYSK USBEdytuj

Masz możliwość podłączenia zewnętrznego dysku twardego USB do Dekodera. Dzięki niemu, możesz oglądać filmy i seriale z twojej własnej, domowej kolekcji, oraz nagrywać programy bezpośrednio na dysk.Edytuj

PRZEWODNIK PO KANAŁACH EPG+Edytuj

Używaj prostego, elektronicznego przewodnika po programach. Dzięki EPG+, sprawdzisz informacje na temat wybranego filmu lub serialu. 

NIEKODOWANE BEZPŁATNE KANAŁY SATELITARNEEdytuj

W ofercie jest ponad 350 kanałów FTA z Hot Bird, w tym kanał Arte HD, oraz ponad 130 z satelity Astra.

RADIO INTERNETOWE RADIO+Edytuj

To ponad 400 internetowych stacji radiowych. Możesz słuchać muzyki popularnej, klasycznej, jazzu czy rocka i cieszyć się niepowtarzalnym dźwiękiem. 

PORTAL+Edytuj

Masz dostęp do wybranych serwisów internetowych, na ekranie swojego telewizora. Wystarczy, że podłączysz dekoder do Internetu. 

DVB-T CYFROWA TELEWIZJA NAZIEMNAEdytuj

Wbudowany odbiornik telewizji naziemnej umożliwia oglądanie wszystkich programów dostępnych w ramach cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T. 

3D READY - ODBIÓR PROGRAMÓW TRÓJWYMIAROWYCHEdytuj

Możliwość odbioru wybranych programów w technologii 3D Ready. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki